luni, 7 aprilie 2008

Toată lumea dă la peşte!


Anul trecut, când am fost in Bucovina, am trecut şi prin Gura Humorului, iar pe malul râului Moldova, care trece prin apropiere am văzut un lucru foarte nostim, aceste maicuţe care dau la peşte, că na mai trebuie să te şi relaxezi.


Oraşul Gura Humorului este situat la limita estică a Obcinilor Bucovinei, în depresiunea omonimă, la confluenţa Humorului cu râul Moldova, de la acest fapt provenind numele oraşului. Gura Humorului este situat la o altitudine de ca. 470 m, având un climat cu proprietăţi sedative. Locul a fost căutat, încă din a doua jumătate a secolului al XIX-lea, ca staţiune climaterică. [1] Oraşul se găseşte la 33,7 km. faţă de municipiul Suceava.

1 comentarii:

Anonim spunea...

am vazut si eu acceasi faza acum 3 ani tot in gura humorului dar nu am avut aparat de fotografiat.
cred ca era mai mult pentru mancare decat pentru relaxare.
ar fi fost super tare sa stai de vorba cu ele sa le intrebi cum merge treaba, cat prind, ce musca, la ce?