vineri, 5 decembrie 2008

Ce farsă! Panaramă....

Iată ce comentariu am primit de la un tip "maiag". Eu unul am rămas blocat. Păi măi maiag dacă sora ta intră la mine pe blog şi îţi vede comentariul..... Deci te rog mult dacă vrei să scrii la mine pe blog eşti invitatul meu , imi place felul în care scrii.

pentrun farsele lui buzdugan.am rugamintea sa facem o farsa sorei mele-IONELIA,din horasti-gorj.duminica 2 noembrie a vindut 5 purcei in tirg la brosteni-mehedinti cu 100 ron.va prezentai ca fiind doctorul veterinar din comuna brosteni si a ti constat ca purceii sint bolnavi de GASTROGUGUMANIE ACUTA.si ca va fi amendata deoarece nu a avut certificat meical pentru purcei si se raspindeste boala.atentiea se da foarte desteapta si ca le stie pe toate.are liceul terminat.e unsa cu multe alifii .trebuie sucita.sotul ei e foarte gelos.i l cheama NICU.va puteti lega si de asta .are tf 0767693180 sau 0767597982.indiferent cine raspunde la tf o cereti pe DNA IONELIA.poate fi gasita de la 8 dim pina la 22 seara.va multumesc.succes
aveti emisiune atractiva si relaxanta/o echipa perfect sincronizata.daca reusiti aceasta farsa va promit ca va fac niste scenarii de mare succes cu multe pers care le cunosc si sint foarte cunoscute.o zi buna si bafto dello


comentariul se află la prima mea postare despre postul de radio ZU

0 comentarii: