marți, 20 noiembrie 2007

Raspunsul la leapsa de la Sorin


1.Oamenii de care îmi pasă cel mai mult: consider ca parintii si fratele meu ar fi pe primul loc, pe urma prietenii si pe urma altii.

2.Sunt mândru de mine pentru că: ma consider un tip cam abstract, bine gata cu lauda,
si cu un mic succes in ceea ce priveste norocul, cam atat.

3.Oamenii pe care îi admir: imi admir parintii, profesorii si prietenii, de la ei cred ca pot invata multe lucruri.
4.Îmi place mult să: vizitez Amazonul, jungla din Borneo, Himalaya si atat, e de ajuns.

5.Îmi doresc să: am decat 4 ore de scoala pe zi si ziua sa aiba 26 de ore.

6.Unele dintre cele mai bune lucruri făcute de mine: nu stiu....
7.Mi-ar plăcea să devin: ceea ce vreau sa devin!
8.Îmi propun să: nu stiu
9.Prefer să: nu ma duc la scoala, decat la orele care imi plac.
10.Ştiu că pot să: duc pana la capat un lucru!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce vrajeli pe aici:))

Anonim spunea...

stai ca e aproape tot Kata adevarat!!